Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cosmeticall.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link: geschil aanmelden.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Retourformulier

Na aanmelding ontvangt u spoedig een gefrankeerd retourlabel. Vul alle verplichte velden juist in voor een snelle afhandeling.

GRATIS VERZENDING

Shoppen zonder verzendkosten is leuker, daarom leveren we alle bestellingen gratis vanaf €40.

VEILIG ACHTERAF BETALEN

Begin met shoppen, betaal pas later – veilig en eenvoudig!

GRATIS RETOURNEREN

Volledig gratis en zonder gedoe retourneren binnen 30 dagen.

POSITIEVE REVIEWS

350+ klanten hebben de ervaring met ons als positief ervaren! Zie reviews