Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cosmeticall.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link: geschil aanmelden.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourformulier

Na aanmelding ontvangt u spoedig een gefrankeerd retourlabel. Vul alle verplichte velden juist in voor een snelle afhandeling.

SNELLE LEVERING

Vóór 22 uur besteld en onze magazijnhelden zorgen dat jouw pakketje vandaag nog de deur uitgaat.

GRATIS VERZENDING

Shoppen zonder verzendkosten is leuker, daarom leveren we alle bestellingen gratis vanaf €40.

VEILIG ACHTERAF BETALEN

Begin met shoppen, betaal pas later – veilig en eenvoudig!

GRATIS RETOURNEREN

Volledig gratis en zonder gedoe retourneren binnen 30 dagen.

POSITIEVE REVIEWS

320+ klanten hebben de ervaring met ons als positief ervaren! Zie reviews