Frequently Asked Questions

Deze lijst is voor het laatst bijgewerkt op 01-10-2019

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Webwinkel” font_container=”tag:h2|font_size:25px|text_align:left|color:%23434343″ google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” el_class=”faq-page-title”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”inner-bottom-xs”][vc_column][vc_column_text]

Ik ben er niet zeker van welk artikel in mijn printer past, hoe kom ik aan deze informatie?

Meestal staat op de cassette die uit de printer komt het nummer van de fabrikant. Hier kunt u op zoeken binnen onze website. Heeft u toch nog twijfels dan kunt u contact met ons opnemen. Om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn verzoeken wij u, bij voorkeur per e-mail uw printertype op te geven aan info@beta10.pixelpros.nl. Geef ook uw telefoonnummer op voor eventuele vragen en wij helpen u snel verder. U mag natuurlijk ook altijd bellen!

[/vc_column_text][vc_column_text]

Ik kan mijn toner of inkjet niet vinden in jullie zoekmachine, hoe zoek ik?

Bijna altijd staat op de cartridge die uit de printer komt het nummer van de fabrikant. Wij hebben ruim 10.000 artikelen in onze database en sommige artikelen vertonen veel verwantschap met elkaar. U kunt ook zoeken op printertype. Vul hierbij de code die op de printer staat in, in het zoekscherm. Indien u moeite heeft met het vinden van het juiste artikel, kunt u ons altijd bellen op telefoonnummer +31 (0)46-4362040.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Ik heb het product uitgepakt, maar nu past het niet in mijn printer. Kan ik het product terugsturen?

Kijk altijd eerst goed of het artikel welke u heeft besteld ook bij uw printer hoort. Natuurlijk kunnen wij of u altijd een vergissing maken. Indien een origineel product is uitgepakt, kunnen wij dit helaas niet retour nemen en U een 100% vergoeding geven wanneer U een verkeerd type heeft besteld, Echter wanneer blijkt dat het uitgepakte product defect is (na controle van onze technische dienst) dan is er sprake van Garantie, en dan gaat onze garantieprocedure van start.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”FAQ – algemeen” font_container=”tag:h2|font_size:40px|text_align:center|color:%23434343″ google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” css=”.vc_custom_1572874710879{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 10px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”inner-top-xs”][vc_column][vc_toggle title=”Printerupdates en Firmware”]

Hoe werkt het?

De printerfabrikanten verdienen niet aan de printers die ze verkopen, deze gaan bijna voor niks weg, maar aan de aftersales en dat zijn de dure originele cartridges en onderdelen voor een printer. De fabrikanten proberen een monopolypositie te bereiken en doen er alles aan om het huismerk gebruik tegen te gaan.

Hier hebben ze allerlei manieren voor bedacht, één daarvan is het uitbrengen van (firmware) updates voor uw printer onder het mom van het verbeteren van de kwaliteit van het product. Dit is natuurlijk onzin want een printer die print.. die print en zal blijven printen.

Door deze updates zullen sommige huismerk producten niet meer geaccepteerd worden door de printer. Waardoor wij en u met de gebakken peren zitten en u gedwongen wordt om dure originele cartridges aan te schaffen tot dat de blokkade omzeilt is en wij een nieuwe versie van de chip ontvangen. Uiteraard zorgen wij ervoor dat onze cartridges zo snel mogelijke nieuwe chips bevatten die wel herkend worden door de printer. Het is dus eigenlijk een soort van kat- en muisspelletje tussen printerfabrikanten en aanbieders van huismerk cartridges.

Hoe kunt u dit oplossen?

U kunt dit gemakkelijk oplossen door de automatische updates van uw printer uit te schakelen en updates te weigeren als hier om gevraagd wordt. Dit kunt u op uw computer instellen, het uitschakelen van de updates verschilt per merk.

Heeft u een HP printer?

Dan kunt u het onderstaande formulier doorlopen en de updates uitschakelen:

Download hier het ‘HP Automatische updates’ formulier

Heeft u een Epson printer?

Dan kunt u het onderstaande formulier doorlopen en de updates uitschakelen:

Download hier het ‘Epson Automatische updates’ formulier

Heeft u een Brother printer?

Dan kunt u het onderstaande formulier doorlopen en de updates uitschakelen:

Download hier het ‘Brother Automatische updates’ formulier

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn cartridge werkt niet naar behoren, wat kan ik doen?”]Als uw cartridge niet naar behoren werkt kunt u eerst het volgende formulier downloaden en doorlopen:

Download hier het ‘Resetmethoden’ formulier

Ik heb de stappen uit het formulier doorlopen maar mijn cartridge werkt nog steeds niet naar behoren, wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op, stuur een mail naar: info@beta10.pixelpros.nl of u kunt ons altijd bellen op telefoonnummer +31 (0)46 – 4362040.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik woon in België en wil graag bij Easy-ink bestellen. Is dit mogelijk?” el_id=”1459864665894-b82f7067-8407″]

Woont u in België dan kunt ook vanuit België bestellen.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik wil graag zelf mijn toner op komen halen, kan dat?” el_id=”1459864700197-4c554837-f084″]

Wij versturen vanaf diverse locaties en hebben niet alles onder handbereik liggen. Neem contact op met onze klantenservice om te bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe kan ik betalen?” el_id=”1459864738156-c9e9af2d-48c9″]Wij bieden u verschillende manieren om te betalen.

Als consument kunt u gebruik maken van IDEAL  of betalen onder rembours. Dit zijn veilige en snelle methodes.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik zonder meer retour sturen?” el_id=”1459864765251-4a22323b-b290″](Herroepingsrecht)

U heeft als consument wettelijk (art.7:46d Wet Koop op Afstand) het recht om een product binnen 14 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. Dit geeft u als de consument ruim de tijd om te beslissen of u het product wenst te behouden.

Als u gebruik wil maken van uw recht op retour dan verzoeken wij u om de retourprocedure te volgen. Heeft u vragen hierover, dan kunt u ons een mail sturen naar info@beta10.pixelpros.nl. Vermeld duidelijk in het onderwerp van de mail: Herroepingsrecht.

Zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw pakket, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen, ontvangt u uw aankoopbedrag van ons terug.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row disable_element=”yes” el_class=”inner-top-xs”][vc_column][/vc_column][/vc_row]